Domov Prehrana

Prehrana

Prehrana, zdrava prehrana

Kokosova voda uporaba

Kokosova voda za zdravje in njena uporaba

Kokosova voda postaja vedno bolj priljubljena, saj je naravni izotonik, s pitjem kokosove vode pa telesu na preprost način pomagamo, da se razstrupi.
Kopriva v zdravilstvu

Kopriva: Uporaba v domačem zdravilstvu in kulinariki

Danes se v ljudski medicini kopriva najpogosteje uporablja v obliki čajev, kopeli. Tudi možnosti uporabe kopriv v prehrani je veliko.

Češnje: zdravi rdeči in okusni sadeži

Češnje so zelo dober izvor vitaminov. Prav zaradi vsebovanosti teh je češnja tako zelo priporočljiva in naj bo zaželena. Nikar ne zamudite sezone svežih češenj. Tudi pri nas v Sloveniji imamo predle kjer rastejo zelo lepe, sladke in okusne češnje. 
Ingver

Ingver: zdrava začimba in domače zdravilo

Ingver je ena izmed tistih začimb, ki jih umeščamo med pikantne, vendar hkrati tudi pomirja želodec in greje telo, zato je primeren za marsikatero tegobo.
Rastlinske in živalske maščobe

Miti in resnice o rastlinskih in živalskih maščobah

Maščobe predstavljajo glavni vir energije, pomagajo pri absorpciji vitaminov in mineralov, sodelujejo pri izgradnji celične membrane. Poznamo pa dobre in slabe maščobe.
Pesin sok rdeče pese

Pesin sok – popoln napitek za zdrav začetek dneva!

Pozabite na jutranjo kavo! Precej boljša izbira je pesin sok, ki ga lahko pripravite kar sami. Ta bo vaše telo oskrbel s številnimi pomembnimi...
Marelice - sadež za zdravje

Marelice: eden najbolj zdravih poletnih sadežev

Marelice so zelo priljubljena sestavina za izdelavo marmelad, kompotov ipd., njihovo obstojnost pa je mogoče podaljšati tudi tako, da jih posušimo. Približuje se sezona marelic, ki so odličen dokaz za to, da je lahko sladko tudi izjemno zdravo.
Bezgov sok

Bezeg: Pripravite si zdravilne in krepčilne napitke

Bezeg je izjemno zdravilna rastlina. Zeliščarji priporočajo pitje bezgovega čaja v času prehladnih obolenj in pri tistih boleznih, katerih stanje se hitro popravi ravno z močnim potenjem.
Rdeča pesa za zdravje

Rdeča pesa – za zdravje, razstrupljanje in vzdržljivost

Rdeča pesa vsebuje ogromno izjemno pomembnih hranilnih snovi, zato bi morala biti reden sestavni del naše prehrane – kot priloga oziroma solata, v obliki juhe, kot dodatek smutijem ipd.
Transmaščobe

Transmaščobe: Zakaj so tako škodljive in kje jih je največ?

Transmaščobe dokazano zvišujejo pojavnost bolezni srca in ožilja (rušijo razmerje med koristnim (HDL) in škodljivim (LDL) holesterolom v krvi in dokazano dvigujejo raven LDL-holesterola), ki so glavni vzrok za smrtnost v Evropi.

Morda vas zanima tudi