Pazite, manj sonca pomeni manj zdravja

Uživanje najboljšega vitamina D je v tem času nadvse pomembno. Pred nami je namreč čudovito obdobje jeseni, ki pa s sabo prinaša tudi nekatere slabosti. Otroci, ki svoj čas med poletjem preživljajo zunaj, so jeseni zaradi nižjih temperatur in kratkih dni bistveno manj izpostavljeni soncu. S tem pa so manj izpostavljeni tudi naravni sončni svetlobi, ki v telesu proizvaja vitamin D. Pomanjkanje vitamina D3 lahko povzroča vrsto nezaželenih posledic, zato je uživanje vitaminov za otroke pomembno pri povečanju odpornosti.

Vitamin D3

Bodimo pozorni na simptome pomanjkanja vitamina D pri otrocih in najstnikih in poskrbimo, da poleg rednega gibanja in raznolike prehrane zaužijejo tudi kakovostne vitamine za otroke. Pomanjkanje vitamina D pri otrocih in pri odraslih je namreč povezano s kardiovaskularnimi obolenji.

Pomanjkanje vitamina D pri otrocih se namreč lahko kaže preko naslednjih znakov:

  • Bolečine v kosteh in mišicah
  • Povečano potenje, sploh na predelu glave
  • Povečana občutljivost prebavnega trakta
  • Občutek nemoči v kosteh in mišicah

Pomanjkanje vitamina D3 in drugih vitaminov pogosto ne spremljajo nikakršni simptomi, zato je pomembno, da delujemo preventivno. Danes je na voljo mnogo različnih proizvajalcev, da z lahkoto najdete sebi ustreznega. Če iščete recimo naraven vitamin D, lahko izberete tistega iz lanolina, ki ga najdete v obliki ustnega spreja, ki zagotavlja odlično absorpcijo že v ustni votlini. Če mu dodate še vitamin C, cink in še kakšen mineral, ste zmagali. Če ste v dvomih, najdite na Zvezi potrošnikov Slovenije tudi test konkretnih vitaminsko-mineralnih prehranskih dopolnil, ki ne ustrezajo vsem kriterijem. Samo namig-morda je bolje, da povprašate po slovenskih proizvajalcih, ki imajo tudi proizvodnjo v Sloveniji in ne uvažajo iz tujine. In so prejemniki kakšnih nagrad.