Buče

Buče: Studenec mladosti v zdravi prehrani

Buče in bučno olje v slovenski kuhinji veliko uporabljamo. Bučnemu olju pravimo tudi življenjski eliksir, ker je bogato z vitamini (vitamin E), rudninami, mikroelementi, karotenoidi.
Dieta pri boleznih žolčnika

Dieta pri boleznih žolčnika: Jedilnik, ki ne razdraži žolčnika

Dieta pri boleznih žolčnika se bistveno razlikuje od varovalne prehrane jetrnega bolnika. Preverite, katerih navodil se je dobro držati in primer jedilnika.
Kopriva v zdravilstvu

Kopriva: Uporaba v domačem zdravilstvu in kulinariki

Danes se v ljudski medicini kopriva najpogosteje uporablja v obliki čajev, kopeli. Tudi možnosti uporabe kopriv v prehrani je veliko.
Marelice - sadež za zdravje

Marelice: eden najbolj zdravih poletnih sadežev

Marelice so zelo priljubljena sestavina za izdelavo marmelad, kompotov ipd., njihovo obstojnost pa je mogoče podaljšati tudi tako, da jih posušimo. Približuje se sezona marelic, ki so odličen dokaz za to, da je lahko sladko tudi izjemno zdravo.
Koromač - zdrava zelenjava z našega vrta

Koromač – odlična naravna pomoč pri napihnjenosti

Ena najboljših izbir pri napihnjenosti in prebavnih težavah je zagotovo koromač, znan tudi pod imenom komarček. Znano je, da se pogosto uporablja v mešanicah čajev, namenjenih dojenčkom oziroma majhnim otrokom, vendar lahko močno koristi tudi odraslim.
Pomarančni sok

Pomarančni sok ni tako zdrav, kot si mislite

Med vsemi sokovi se verjetno pomarančnega popije največ. Pijemo ga tako zjutraj kot zvečer pa tudi po naporni vadbi. Čeprav mu pripisujejo številne zdravilne učinke, pa temu ni vedno tako, če s pitjem pretiravamo.
Zdrava hrana

Kako naj hrana postane naš prijatelj, ne sovražnik

Jesti uravnovešeno ne pomeni, da moramo jesti hrano, ki nam ni všeč in v količinah, ki nas ne nasitijo, zato preverite kako naj hrana postane vaš prijatelj in ne sovražnik.
Prehrana dojenčka

Prehrana dojenčka: Od dojenja do prehranjevanja malega bitja

Za zdravje vašega najmlajšega je pravilna prehrana izjemno pomembna. Nanj ne vpliva le prehrana dojenčka, temveč tudi prehrana mamice že med in celo pred nosečnostjo, zato morajo bodoče mamice že pred nosečnostjo razmisliti o tem, ali se prehranjujejo zdravo.
Omega-3 prehrana

Omega-3 maščobne kisline – Maščobe, ki vam pomagajo

Omega-3 maščobne kisline so esencialne maščobne kisline, ki jih moramo pridobiti s hrano. Preverite, kaj jih dela tako posebne in pomembne?
Kefir

Kefir: Majhni kristalčki z veliko moči

Kefir je fermentirani mlečni napitek penaste strukture, rahlo kislega okusa. Ima izjemno veliko pozitivnih lastnosti za naše zdravje, poleg tega pa je zelo osvežilen.

Najnovejše

Morda vas zanima tudi