Domov Vedno v gibanju

Vedno v gibanju

Šport in rekreacija

Športne aktivnosti v poletnem času

Poletje je težko pričakovan čas tudi za poletne aktivnosti. V Breli je obala, ki je bila proglašena za eno od najlepših deset obal na svetu.

Ne pozabite na kolesarske čelade

Kolesarji pozor, pred name so lepi dnevi in čas za kolesa, zato ne pozabite na kolesarske čelade.
vadba in rak dojke

Vadba zmanjša možnost za raka dojke

Ne le, da je gibanje dobro za vase srce, krvni pritisk, splošno počutje in marsikaj drugega. Zdaj so ugotovili tudi, da lahko redno gibanje zniža tveganje žensk za raka dojke.

Miti o telovadbi

Morda je tudi na vašem seznamu novoletnih zaobljub tista o bolj aktivnem življenju, o telovadbi, obiskovanju fitnes centra ali pa izgubi telesne teže? Nič hudega, menda tovrstni sklepi spadajo med najbolj priljubljene v tem času.

Vadba pred zajtrkom vam pomaga izgubiti dodatno težo

Zdravniki in drugi strokovnjaki sicer pogosto opozarjajo, da ni pametno oditi od doma brez zajtrka v želodčku in da nikar ne poskušajte z večjim naporom pred zajtrkom, a zdaj britanski raziskovalci trdijo, da vam vadba pred zajtrkom lahko pomaga izgubiti dodatno težo.

Aktivirajte možgane z vadbo

Osrednji smisel celostne obravnave demenc je vzdrževanje posameznikov v stanju, ko so sposobni živeti relativno samostojno in ostajajo vključeni v svoje domače okolje, opozarjajo na Centru za kognitivne motnje na Kliničnem oddelku za bolezni živčevja Nevrološke klinike UKC Ljubljana.

Preprečite tekaške poškodbe

oškodbe so nočna mora vsakega tekača. Vseeno pa se jim je skoraj nemogoče izogniti. Preprečevanje vnetij in poškodb pa je lahko zelo uspešno in lahko pomaga pri večjih težavah oziroma dolgoročnih posledicah.

Manj sedenja in več gibanja

Večina izmed nas ima za seboj že dolga leta prakse v sedenju in čeprav ves čas opozarjamo na to, da je nevarno in da se moramo gibati veliko več kot (povprečni Slovenec) se, se zdaj študije, ki dokazujejo škodljivost sedenja, kar kopičijo.

Domača vadba brez opreme

Žal je že tako, da nima vsak doma sobnega kolesa ali eliptičnega trenažerja, določene članske izkaznice za fitnes dvorane, telovadnice ali skupinske vadbe pa so včasih preprosto preveč za naš žep.

Naučite se pravilno hoditi

Morda se boste namrdnili ob naslovu tega članka, češ da hodite že odkar ste dopolnili leto dni. Hodimo namreč vsak dan, vendar pogosto premalo.

Najnovejše

Morda vas zanima tudi