Domov Vedno v gibanju

Vedno v gibanju

Šport in rekreacija

S kurkumo do boljše gibljivosti sklepov in razteznosti tetiv

Zadnje čase se veliko govori o kurkumi, verjetno pa še niste slišali, da kurkuma lahko pripomore tudi k boljši gibljivosti sklepov in razteznosti tetiv.

Mestni otroci in telovadba

Mladim več telovadbe, je že stara in vsak dan bolj aktualna misel, ob tem pa se velikokrat vprašamo, koliko se predvsem mestni otroci odločajo za vsakodnevno telovadbo.

Krav Maga – samoobramba za ženske

Ena najbolj krutih, a v boju proti napadalcem učinkovitih borilnih veščin Krav Maga, je v Sloveniji na voljo tudi za ženske.

Športne aktivnosti v poletnem času

Poletje je težko pričakovan čas tudi za poletne aktivnosti. V Breli je obala, ki je bila proglašena za eno od najlepših deset obal na svetu.

Ne pozabite na kolesarske čelade

Kolesarji pozor, pred name so lepi dnevi in čas za kolesa, zato ne pozabite na kolesarske čelade.
vadba in rak dojke

Vadba zmanjša možnost za raka dojke

Ne le, da je gibanje dobro za vase srce, krvni pritisk, splošno počutje in marsikaj drugega. Zdaj so ugotovili tudi, da lahko redno gibanje zniža tveganje žensk za raka dojke.

Miti o telovadbi

Morda je tudi na vašem seznamu novoletnih zaobljub tista o bolj aktivnem življenju, o telovadbi, obiskovanju fitnes centra ali pa izgubi telesne teže? Nič hudega, menda tovrstni sklepi spadajo med najbolj priljubljene v tem času.

Vadba pred zajtrkom vam pomaga izgubiti dodatno težo

Zdravniki in drugi strokovnjaki sicer pogosto opozarjajo, da ni pametno oditi od doma brez zajtrka v želodčku in da nikar ne poskušajte z večjim naporom pred zajtrkom, a zdaj britanski raziskovalci trdijo, da vam vadba pred zajtrkom lahko pomaga izgubiti dodatno težo.

Aktivirajte možgane z vadbo

Osrednji smisel celostne obravnave demenc je vzdrževanje posameznikov v stanju, ko so sposobni živeti relativno samostojno in ostajajo vključeni v svoje domače okolje, opozarjajo na Centru za kognitivne motnje na Kliničnem oddelku za bolezni živčevja Nevrološke klinike UKC Ljubljana.

Preprečite tekaške poškodbe

oškodbe so nočna mora vsakega tekača. Vseeno pa se jim je skoraj nemogoče izogniti. Preprečevanje vnetij in poškodb pa je lahko zelo uspešno in lahko pomaga pri večjih težavah oziroma dolgoročnih posledicah.

Najnovejše

Morda vas zanima tudi