Prehrana, ki jo mora jesti vsaka ženska

Veste, kakšna prehrana je bistvena za dobro zdravje? Nič lažjega, zdrava seveda! Pa vendar – ali veste, katero hrano morate jesti za osebno zdravje? Zdrava prehrana je le priporočljiva in bistvenega pomena za oba spola, vendar imajo moški in ženske različne prehranske zahteve. Zato vam predstavljamo hrano, ki je priporočljiva za ženske. Preberite, kaj mora vsebovati prehrana vsake dame.

zdrava prehrana za ženske

Losos

Ne le, da je losos bogat z železom, ki ga po navadi primanjkuje pri ženskah, pač pa je tudi poln omega-3 maščobnih kislin, ki so znane po tem, da izboljšujejo razpoloženje. Strokovnjaki pravijo, da omega-3 maščobne kisline pomagajo pri zdravljenju depresije in preprečevanju nihanja razpoloženja.

Laneno seme

Za splošno zdravje lanena semena uživajte vsakodnevno. So dober vir omega-3 maščobnih kislin in znani po tem, da zmanjšujejo tveganje za bolezni srca in raka dojk. Prav tako imajo protivnetne lastnosti, ki preprečujejo artritis, pomagajo pa tudi olajšati sindrom razdražljivega črevesja.

Špinača

Čeprav morda ne spada med najbolj priljubljeno hrano, pa je špinača opremljena s številnimi vitamini, minerali in visoko vsebnostjo magnezija. Magnezij je znan po tem, da pomaga zmanjšati telesne simptome predmenstrualnega sindroma, kot so otekanje, občutljivost dojk, napihnjenost in povečanje telesne teže.

Brusnice

Nekatere študije preteklih letih so odkrile povezavo med uživanjem brusnic in zmanjševanjem tveganja za raka dojke in bolezni srca. Prav tako pa imajo brusnice sposobnost za preprečevanje in zdravljenje okužb sečil. Vsak drugi dan spijte kozarec brusničnega soka!

Orehi

Strokovnjaki pravijo, da so orehi polni omega-3 maščobnih kislin, antioksidantov in fitosterolov – vseh pomembnih sestavin za zmanjševanje tveganja za nastanek raka dojk. Visoka vsebnost omega-3 pomaga tudi ohranjati zdravje kosti, se boriti proti artritisu in depresiji. Orehi vključujejo tudi hranilne snovi, kot so kalcij, magnezij in folna kislina.

Oves

Oves kar poka od hranil, ki so izvrstna za žensko zdravje. Skrbijo za zdravo srce, so izvrstna za prebavo, ohranjajo zdrave vrednosti krvnega tlaka in vsebujejo vitamin B6, ki pomaga preprečevati PMS in nihanje razpoloženja. Še ena druga sestavina – folna kislina – pa preprečuje prirojene napake pri dojenčkih in je bistvenega pomena za ženske med nosečnostjo in po njej.

Mleko

Pomanjkanje kalcija je ena izmed večjih zdravstvenih težav, ki prizadene ženske po vsem svetu. Mleko je preprosto nujno za ženske na vseh starosti. Mleko je odličen vir kalcija in v kombinaciji z vitaminom D eden od najboljših načinov, da se otepate osteoporoze. Tudi mleko pomaga pri preprečevanju simptomov PMS, ki se jih vsi tako bojimo.

Paradižnik

Karotenoid, ki je bistvenega pomena za dobro zdravje, je likopen, ki je pigment, ki ga najdemo v paradižnikih. Številne študije so pokazale, da likopen pomaga pri preprečevanju raka dojk. Poleg tega obstajajo tudi dokazi, ki nakazujejo, da paradižnik zmanjšuje tveganje za bolezni srca in ožilja.