Z jogo proti bolečinam v križu

Verjetno ste že veliko slišali o jogi, ki jo pogosto priporočajo tudi za držo in kot zdravilo proti bolečinam v križu. Različni zdravstveni delavci, zdravilci in tudi zdravniki jo priporočajo tistim, ki veliko sedijo ali stojijo in tako obremenjujejo hrbtenico. Rezultat tega so tudi pogoste bolečine v križu, ki opozarjajo na šibkost hrbtnih mišic in kličejo k njihovemu krepljenju in raztezanju.

joga proti bolečinam v križu

Drža naj bi tudi povezovala stanje telesa in duha in strokovnjaki priznavajo, da je drža odraz človekovega telesnega, duševnega in čustvenega stanja. Slaba drža se lahko začne vse od otroštva, med drugim tudi zaradi pomanjkanja ozaveščenosti o pomembnosti dobre drže. Ta napaka iz otroštva lahko tako hitro postane navada v vsakdanjem življenju tudi v odrasli dobi. Našo držo poslabšata še vsakodnevni stres in napetost v našem življenju.

Izboljšajte držo

Slaba ali ‘grda’ drža, še posebej sključena drža, lahko povzroči resne zdravstvene težave, ki vplivajo na številne telesne procese. Tako jih lahko povežemo s številnimi težavami, od tistih z dihanjem do najpogostejših bolečin v hrbtu. Mnogi ljudje se lotijo različnih neučinkovitih, a dragih terapijah za zdravljenje hudih kroničnih bolečin v hrbtu, namesto da bi se za odpravljanje bolečin v hrbtu preprosto odločili za jogo.

Joga pomaga izboljšati prožnost in spodbuja sprostitev v hrbtu, hkrati pa izboljša celotno delovanje organizma, pritrjujejo tudi zdravniki. Osebe s hudimi bolečinami v hrbtu bi morale šest mesecev redno vaditi jogo in po tem tudi nadaljevati, saj tovrstno gibanje poleg učinka zmanjšanja bolečine v hrbtu pripomore tudi k zmanjšanju depresije in drugih funkcionalnih motenj.

Varnost joge

Vadba joge za izboljšanje drže ali odpravljanje bolečin v hrbtu je popolnoma varna, vendar če trpite za kronično bolečino v hrbtu, je bolje, da se pred začetkom posvetujete z zdravnikom. Prav tako je pomembno, da vaje izvajate pravilno. In če vam je zdravnik predpisal določeno zdravilo, ga ne nadomestite z jogo, pač pa ga še vedno jemljite in ob tem prakticirajte asane.

Joga pomaga vzdrževati pravilno in popolno ravnotežje med prožnostjo in močjo mišic. Se sprašujete, kako je to povezano z bolečino v hrbtu? Prožnost in moč mišic sta glavna krivca za bolečine v hrbtu, ki se pojavijo zaradi manjše prožnosti ali zatrdelega občutka na področjih, kot so boki in ramena. Vadba joge pripomore k sproščanju napetosti v mišicah in izboljšanje bolečin v hrbtu, medtem ko hkrati pomaga pri razvoju mišične moči s pomočjo raztezanj.

 

Povejte svoje mnenje - kometirajte