Naučite se vstajati vsak dan ob isti uri

Saj poznate ta rek: Rana ura, zlata ura. Tudi vi bi se ga radi držali, pa ne veste, kako. Z malce dela in odločnosti vam lahko uspe.

Budilka

Poskusite se vsak dan zbuditi ob isti uri. To naj bo vaše sidro. Uskladite notranjo uro in pojdite spat tako, da boste spali vsaj 6 do 8 ur. Tako se boste lažje »naučili« nove rutine. Ne pojdite v posteljo, dokler niste res zaspani. Če ne morete zaspati več kot 20 minut, vstanite, pojdite v drugo sobo in berite, Ne glejte televizije, ker boste zaradi njene svetlobe samo še bolj budni.

Nova prijateljica budilka

Pojdite nazaj spat, ko boste spet zaspani. Ne spreminjajte časa bujenja, tudi če boste s tem izgubili nekaj spanca. Med vikendom ne goljufajte.

Razen zaradi zdravja si jasno povejte, zakaj hočete zgodaj vstajati. Morda ker želite telovaditi, kaj postoriti ali uživati v jutranjem miru, gledati sončni vzhod. Naj vas to dovolj motivira, da se boste potrudili. Ugotovite tudi, zakaj doslej niste bili jutranji človek.

Začnite z majhnimi koraki. Če ste vajeni vstajati ob osmih, ne določite uro na budilki na peto zjutraj. Začnite s 7.30 in si dajte nekaj dni časa, da se boste navadil spremembe. Potem budilko prestavite na sedmo uro in tako naprej. Kmalu boste dosegli zastavljeni cilj, ko želite vstajati.

Kupite budilko, ki je glasnejša od drugih. Naj bo vaš zaveznik. Imejte jo tako daleč od postelje, da boste morali vstati, da jo ugasnete.

Jabolko namesto kave

Ko se zbudite, stopite ven. Sončna svetloba vam bo pomagala ponastaviti biološko uro, da boste postali jutranji človek. Če že ne morete ven, vsaj odgrnite zavese.

Naj vam jutranji rituali dajo energijo. To bo okrepilo tudi vaš prebavni sistem ter vas napolnilo z lahkotnostjo in pozitivnostjo. Naredimo nekaj globokih vdihov in izdihov, zapojmo mantro ali zmolimo – takoj, ko vstanemo, Naj sledi joga, meditacija, karkoli. Ti rituali vas bodo kmalu motivirali, da se boste zgodaj zbudili.

Pojejte jabolko in preskočite kavo. Naravni sladkorji v jabolku delujejo kot kofein, ko se zbudite. Za razliko od energijske sunka centralnemu živčnemu sistemu, ki ga dobimo od kofeina, glukoza in vitamini v jabolku telesu postopoma dovajajo energijo, dlje časa ostanete zbrani in sproščeni brez padca energije. Namesto kave pijte toplo vodo z limono ali ingverjem.

In preskočite popoldanski dremež! Spalna higiena je nujna.