Joj, ta želja po sladkem!

Dobro se založimo s hrano z veliko beljakovinami (jajca, stročnice), da vas bodo bolj nasitile. Zraven dodajte še špinačni ekstrakt, da boste po najboljših močeh zmanjšali željo po sladkorju in čokoladi. Doma ne hranite sladkih prigrizkov, pijač z mehurčki in sladoleda. Imejte raje ves čas na voljo sveže sadje, narezano zelenjavo (npr. korenček, zelena), če bi si želeli nekaj grizljati in na hitro potešiti lakoto. Ko jeste, se osredotočite na hrano, in ne pozabite na krepčilni nočni počitek. To je nekaj preprostih nasvetov, kako potešiti željo po sladkem in sploh nezdravem.

Želja po sladkem

Proti njej se je težko boriti. Včasih, ko klonimo, imamo občutek, da smo šibkega značaja. A kaj hočemo, naše telo hrepeni po tistem, čemur se želimo zavestno odreči, ker vemo, da ni dobro za nas.

Preden se vdate želji, je vizualizacija lahko ključnega pomena. Ta lahko našo željo še stopnjuje. Znanstveniki svetujejo, naj jo zmanjšamo s kognitivnimi tehnikami. S to željo je povezan tudi stres. Po napornem dnevu v službi si kaj hitro zaželimo pice ali sladoleda, da bi nas hitro spravila v boljšo voljo. S hrano z veliko maščobami in sladkorja se zasvojimo in stres je eden ključnih dejavnikov, da do te zasvojenosti pride. Ženske pod stresom si še bolj kot moški takrat želijo nekaj sladkega. Zmanjšajmo stres in tako bomo zmanjšali željo po sladkem.

Prelisičimo um

Žvečilni gumi je lahko naš zaveznik, še posebej, če so naša slabost prigrizki in sladkarije. Imejte pri roki zavitek žvečilnega gumija in morda boste uspeli premagati naslednji naval želje po nezdravi hrani. Nekateri trdijo, da z žvečenjem prelisičimo um, da verjame, da smo siti. Če niste ravno oboževalec žvečilnega gumija, si umijte zobe ali splaknite usta z ustno vodo. Če nič drugega, boste imeli vsaj čiste zobe!

Če jemo hrano z veliko sladkorja ali visokim glikemičnim indeksom, jo bo telo hitro pokurilo in hitro boste spet lačni. Če ni čas za obrok, a ste lačni, je velika verjetnost, da boste posegli po nečem »prepovedanem.« Posezite raje po že omenjeni hrani z beljakovinami, vlaknine pa dobite iz malin, artičok, brokolija ali brstičnega ohrovta.

Nekaj novega na tem področju je špinačni ekstrakt. Ta naj bi spodbujal količino GLP-1, ki ga naše telo sprošča po obroku. S tem pa se tudi zmanjšuje želja po čokoladi in vsem sladkem. Trimesečna študija na ženskah s preveliko telesno težo, ki so jim dajali 5 mg špinačnega ekstrakta na dan, je pokazala, da je ekstrakt precej zmanjšal  željo po sladkem in čokoladi in sicer za od 87 do 95 odstotkov.

Povejte svoje mnenje - kometirajte