Izboljšamo razpoloženje s preprostimi načini

Vsi stremimo za dobrim počutjem. A to se nam vse prepogosto izmika iz tisoč in enega razloga. Mentalni stres, ki ga ob tem doživljamo, bo imel negativne posledice za um in telo.

Telovadba

Preprost namig, da bi izboljšali razpoloženje, je, da greste ven in telovadite, četudi to pomeni »samo« hojo. Vaše telo bo tako proizvedlo več vitamina D, hranila, ki je povezano s srečo in se bori proti depresiji. Celo vaši možgani bodo proizvajali endorfine, možgansko kemikalijo dobrega počutja. Zajtrk si privoščite zunaj in zunaj berite knjige. Svež zrak vas bo preprosto sprostil.

Za izboljšanje razpoloženja se vpišite na kakšno vadbo in če ne verjamete, da ta res pomaga, naredite samo nekaj poskokov in počepov, pa boste videli, da boste takoj boljše volje. Vadite jogo, da boste stimulirali svoj parasimpatični živčni sistem. In ni ga boljšega kot pogovor z ljubljeno osebo, da se skupaj malo nasmejeta. Povezovanje z drugimi je pomemben del mentalnega zdravja. Če je le mogoče, naj ti pogovori potekajo v živo, ne prek telefona.

Dobro, tudi če je se vam zdi neumno!

Vzemite si čas za konjičke in ne pozabite, da vam ni potrebno biti profesionalec pri tem, s čimer se ukvarjate. Pomembno je, da to počnete, ne pa popolnost. Privoščite si sproščujočo kopel. Vanjo dajte po pet kapljic eteričnega olja sivke in rožmarina. To vam bo na najboljši možni način dvignilo razpoloženje.

Pišite dnevnik, ki zna biti še kako poceni terapija. Daje vam priložnost, da sprostite svoje misli, kar je ključni faktor pri sproščanju stresa. Lahko boste prakticirali hvaležnost in spoznali, kaj vas osrečuje. Skušajte pisati vsak dan, a če ne gre, ne pozabite, da vas zaradi tega ne bo nihče obsojal. Cilj je, da se znebite bremen.

Za izboljšanje počutja od znotraj jejte mandlje, tako boste dobili omega-9, zdravo maščobo, ki naj bi izboljšala delovanje možganov in razpoloženje. Jejte jih kot prigrizek ali v solati, jogurtu ali kosmičih. Jejte tudi žafran. Že samo njegova živa barva nam lahko pričara nasmeh na usta. Če ga jemo, še toliko bolje, saj lajša simptome depresije, pomaga pri dvigu razpoloženja in občutka sreče. Morda vam celo pomaga ravno toliko kot antidepresiv na recept. Bodite prijazni do sebe in prakticirajte samozavest. Izključite telefon, ko si boste privoščili čas zase.

Pomislite, kaj vas osrečuje! Ni važno, kako trapasta ali preprosta stvar se morda zdi nekomu drugemu. Če se ob tem dobro počutite, jo imejte na seznamu stvari, ki jih morate početi, ko ste na tleh.

Povejte svoje mnenje - kometirajte